Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu 6. sınıf öğrencileri, Valilik onaylı “Görmezden Gelme” projesiyle toplumsal bir farkındalık seferberliği başlattı. “Görmezden Gelme” ekibi, projelerini tanıtmak ve toplumda farkındalık oluşturmak amacıyla yerel yöneticilerle bir araya geliyor. Projenin ilk ziyaretini Çiftlikköy Belediye Başkanı Adil Yele’ye gerçekleştiren öğrenciler, karşılıksız iyilik yapma bilincinin önemine vurgu yapıyor ve tüm canlıların yaşam haklarına saygı gösterilmesi çağrısında bulunuyor.

Görmezden2

Ayrıca Kahramanmaraş’ta hayatını kaybeden öğretmen ve öğrenci arkadaşlarının anısını yaşatmak için her makama papatya takdim eden öğrenciler şu ifadelere yer verdi: “Bizler, eğitim yolunda kaybettiğimiz öğretmen ve öğrenci arkadaşlarımızın anısına papatyalar götürüyoruz. Bizim temel inancımız, okulların çocukların her zaman güvende ve mutlu oldukları çocukların çiçek gibi açtığı yerler olmasıdır.”

YÖK Üyesi Prof. Dr. Mahmut Ak, Yalova Üniversitesi’nde
YÖK Üyesi Prof. Dr. Mahmut Ak, Yalova Üniversitesi’nde
İçeriği Görüntüle

Görmezden 3

Muhabir: Rümeysa Şahin