Yalova’nın merkezi başta olmak üzere ildeki yerleşim alanlarının çevre temizliği konusunda Yalova Belediyesi’ne zaman zaman eleştiriler yöneltiliyordu. Bu eleştirileri dikkate alan belediye, çevrenin temiz tutulması için çalışmalarını sürdürürken çevreyi kirletenlere yönelik de çeşitli yaptırımlar uyguluyor.
Bu kapsamda faaliyetlerini sürdüren Yalova Belediyesi, resmi Instagram hesabı üzerinden bir paylaşım yaptı. Cevdet Aydın Parkı başta olmak üzere Yalova’daki vatandaşların uğrak noktaları olan alanlardaki güvenlik kameralarıyla incelemeler gerçekleştiren zabıta ekipleri, çevreyi kirlettikleri tespit edilen vatandaşlara idari para cezası uyguladı. O anlar Yalova Belediyesi’nin resmi Instagram hesabından da paylaşıldı.
“Yalova için çevremize hep birlikte sahip çıkalım”
Belediyenin kamuoyuna yaptığı açıklamada, “Yalova’nın güzel yaz akşamlarında hep birlikte kullandığımız parklarımızı, sahillerimizi ve ortak yaşam alanlarımızı temiz tutalım. Bu videodaki görüntülerde yer almak istemiyorsanız, lütfen kişisel atıklarımızı ve sigara izmaritlerini çevreye gelişigüzel atmayalım. Unutmayalım ki çevreyi kirleten kişiler hakkında ilgili mevzuat kapsamında zabıta ekiplerimiz tarafından idari para cezası uygulanmaktadır. Daha temiz, daha yaşanabilir ve daha güzel bir Yalova için çevremize hep birlikte sahip çıkalım” ifadelerine yer verildi.





