Aşure Günü etkinliği, 23 Nisan Meydanı’nda kurulacak stantlarda saat 13.30’da başlayacak. Bereketin ve paylaşmanın simgesi olan aşure gününde Çiftlikköy Belediye Başkanı Adil Yele de vatandaşlarla bir araya gelerek aşure dağıtımlarını bizzat yapacak. Belediye Sosyal Hizmetler Müdürlüğü’nün düzenleyeceği aşure günü etkinliğine tüm Çiftlikköylüleri beklediklerini dile getiren Başkan Yele, bu anlamlı günde bolluk ve bereketin güzelliğini bir kez daha yaşayacaklarını belirtti.

Kaynak: Haber Merkezi





