Çınarcık Belediyesi Su ve Kanalizasyon Müdürlüğü Temizlik İşleri Birimi ekipleri, Turgut Özal Parkı ve Özgürlük Parkı çevresindeki kayalık alanlarda temizlik çalışması yaptı. Çalışma kapsamında kayalıkların arasına bırakılan ve çevre kirliliğine yol açan atıklar ekipler tarafından toplanarak bölge temizlendi.
“Temiz bir çevre sadece belediyenin değil hepimizin ortak sorumluluğudur”
Belediye tarafından yapılan açıklamada ise “Ne yazık ki kayalıkların arasına bırakılarak çevre kirliliğine sebep olan atıklar, Çınarcık'ımızın eşsiz güzelliğine zarar veriyor. Ekiplerimiz, kayalıklar arasındaki çöpleri titizlikle toplayarak bölgeyi yeniden temiz ve düzenli hale getirdi. Ancak temiz bir çevre sadece belediyenin değil hepimizin ortak sorumluluğudur. Sahillerimizi, parklarımızı ve yeşil alanlarımızı korumak için çevremize karşı daha duyarlı olmalıyız. Doğaya bıraktığımız her çöp geleceğimizden eksilen bir değerdir. Gelin, Çınarcık'ımızı birlikte koruyalım” ifadelerine yer verildi.





