Türkiye’nin en iyi sporcularının mücadele ettiği organizasyonda Yalova Belediyespor’lu sporcularda Bursa’da tatamiye çıkıp madalya kazanmayı başardı. Sporcularımızdan Ervin Araein ve Arshia Araein altın madalyaya uzanırken Baha Aynural gümüş ve Yusuf Abit Aynural’da bronz madalyanın sahibi oldu.

Bursa’dan madalyayla dönen sporcuları tebrik eden Yalova Belediye Başkanı Mehmet Gürel,” Yalova’mızdan uluslararası arenada gururlandıran bir başarı daha! 20-21 Haziran 2026 tarihlerinde Bursa’da düzenlenen 1. Türkiye Open Kyokushin Karate Kupası’nda, Yalovalı sporcularımız ferdi olarak katıldıkları turnuvada 2 altın, 1 gümüş ve 1 bronz madalya kazanarak hepimizi gururlandırdı. Disiplinleri, azimleri ve elde ettikleri bu kıymetli başarıyla şehrimizi en güzel şekilde temsil eden sporcularımızı yürekten kutluyor; kıymetli ailelerine ve antrenörlerimize teşekkür ediyorum. Yalova’mızın spor alanındaki başarılarının artarak devam edeceğine inanıyor, tüm sporcularımıza başarılar diliyorum” diye konuştu.

Bisikletçilerimiz Eskişehir’de Fark Yarattı
Bisikletçilerimiz Eskişehir’de Fark Yarattı
İçeriği Görüntüle

1. Türkiye Open Kyokushin Karate Turnuvası’nda Dört Madalya Kazandık (2)

Kaynak: Haber Merkezi