Çiftlikköy Belediyesi çalışanlarına yönelik olarak Belediye Kültür Merkezi Salonu’nda gerçekleştirilen eğitimlerin ilk bölümü tamamlandı. İş Sağlığı ve Güvenliği Uzmanı Meltem Öz ve İşyeri Hekimi Dr. Sefa Tığlı yaptıkları sunumlarla, iş kazaları türleri, alınabilecek önlemler, yasal mevzuat, meslek hastalıklarının önlenmesi adına işveren ve çalışanların sorumlulukları gibi konulara değindi. Çiftlikköy Belediyesi’nin Fen İşleri, Su ve Kanalizasyon, Park ve Bahçeler, Bilgi İşlem, Zabıta ve Hukuk İşleri Müdürlüklerinde görev yapan personellerin katıldığı eğitimlerin ilk bölümü sonrasında eğitim değerlendirme testi yapıldı. Eğitim programına katılan çalışanların eğitim değerlendirme testleri sonrasında iş sağlığı ve güvenliği konusunda sertifikalandırılacaklarını belirten Belediye İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürü Engin Aksoy, eğitimlerin 3 gün boyunca farklı birimlerden personellerin katılımıyla tamamlanacağını sözlerine ekledi.





