Çiftlikköy’de alışveriş merkezlerine yönelik zabıta denetimleri sürüyor. Çiftlikköy Belediyesi Zabıta Müdürlüğü’ne bağlı ekipler, Atatürk Caddesi üzerinde ve Çiçekçi Sokak’ta yer alan büyük marketlerde gerçekleştirdikleri denetlemelerde, etiket fiyat uyumsuzluğu ve son kullanma tarihi geçmiş ürünlerin raflarda bulunması nedeniyle yasal işlem yaparak tutanak tuttu. Halk sağlığını ve tüketici haklarını korumak amacıyla titizlikle yapılan denetlemeler, ilçenin diğer mahallelerindeki AVM’lerde yapılacak kontrollerle devam edecek.
Belediye Zabıta Müdürü Gözdem Abacı, sahadaki zabıta ekiplerinin Atatürk Caddesi’ndeki AVM’lerde yaptıkları denetlemelerde ürünlerin raftaki fiyatlarıyla kasadaki fiyatları arasında fark olup olmadığı, son kullanma tarihi geçen ürünlerin satışa sunulup sunulmadığı, depo düzeni gibi konuları takip ettiğini ifade ederek, “Ekiplerimiz özellikle SKT ve reyon-kasa etiket uyuşmazlıklarına dikkat ediyor. Yaz aylarında AVM’lerde yoğun bir sirkülasyon yaşanıyor. AVM’lerde tüketicilerin zarar görmemesi adına ürünlerin kullanılabilirliği ve doğru fiyattan satışa sunulmasıyla ilgili sıkıntılar olabiliyor. Zabıta ekiplerimiz yaptıkları denetlemelerde rastladıkları bu gibi durumlarla ilgili gerekli yasal işlemlerini yapıyor. Vatandaşlarımızın gönül rahatlığıyla alışverişlerini yapabilmelerini sağlamak adına sahada denetlemelerimiz rutin aralıklarla devam edecek” diye konuştu.






