Çiftlikköy Belediyespor altyapısında yetiştikten sonra Beşiktaş, Karayolları Spor Kulübü, Sarıyer Belediyesi, Bahçelievler Belediyespor gibi ülkemizin önemli kulüplerinde forma giyen 2005 doğumlu oyuncu Milli takımlarda da başarılarıyla adından sıkça söz ettiriyor.
Başarılı smaçör son olarak U22 Kadın Milli Takımının kaptanlığını üstlenirken Shanghai Future Star Turnuvası'nda adından sıkça söz ettiriyor.
20 Haziranda başlayıp 28 Haziran Pazar günü son bulacak organizasyonda Eylül ve arkadaşları çeyrek finale yükseldi.
U22 Kadın Milli Takımı organizasyondaki ilk maçında UC Berkeley takımı ile karşılaşan Ay-Yıldızlılar bu maçı 25-22, 25-14 ve 25-13’lük setlerin ardından 3-0 kazandı. Eylül Durgun ve arkadaşları ikinci maçında ise 25-21, 20-25, 25-19, 25-15 setler sonrasında 3-1 mağlup edip turnuvada ikide iki yaptı.
Ay-Yıldızlılar gruptaki son maçında Bulgaristan’la karşılaşırken rakibini 25-18, 23-25, 25-21, 25-12’lik setlerin ardından 3-1 yenip adını çeyrek finale yazdırdı. Eylül ve arkadaşları çeyrek finalde 26 Haziran Cuma günü TSİ 14:00'da Hollanda ile karşı karşıya gelecek.





