Baharın gelişini müjdeleyen Hıdırellez dolayısıyla Çiftlik Mahallesi’nde geniş kapsamlı bir kutlama programı gerçekleştirildi. Çiftlikköy'de ilk kez düzenlenen şenlik, halk oyunları gösterileri ve mahalle sakinlerinin yoğun katılımıyla festival havasında geçti. Etkinliğe katılarak mahalle sakinlerinin heyecanına ortak olan Çiftlikköy Belediye Başkanı Adil Yele, birlik ve beraberlik mesajları verdi. Çiftlik Mahallesi Muhtarı Ayşenur Alacahan tarafından yapılan açıklamada organizasyonun ilçedeki dayanışma ruhunu pekiştirdiği belirtilerek “İlk defa düzenlediğimiz bu şenlikte Çiftlikköy Alaçatı Muhallebicisi, Arzum Yufka, Akademi Kırtasiye ve ZZ Beauty başta olmak üzere tüm sponsorlarımızın desteği gücümüze güç kattı. Emeği geçen ve bu güzelliği paylaşan herkese teşekkür ederiz. Bu anlamlı gecede bizleri yalnız bırakmayan Belediye Başkanımız Sayın Adil Yele'ye ve tüm konuklarımıza şükranlarımızı sunuyoruz” denildi. Şenlik kapsamında sahne alan Turkuaz Halk Oyunları ekibi, sergiledikleri yöresel oyunlarla katılımcılara keyifli anlar yaşattı.

Başkan Yele, Siteler Halk Ekmek’te Vatandaşlarla Buluştu
Başkan Yele, Siteler Halk Ekmek’te Vatandaşlarla Buluştu
İçeriği Görüntüle

Hıdırellez Ateşi Çiftlikköy’de İlk Kez Yandı (5)

Hıdırellez Ateşi Çiftlikköy’de İlk Kez Yandı (3)

Hıdırellez Ateşi Çiftlikköy’de İlk Kez Yandı (4)

Muhabir: Rümeysa Şahin